|
www.godslayer.fora.pl Godslayer system bitewny, figurkowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arbassos
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:19, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Zapomniałbym o sobie samym ...
1 Mnil
2 Grimnir
3 Turbo Koks z dwoma Hot Dogami z Żabki
4 Arbassos
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marinechaosu
Administrator
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:27, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Możesz dopisać
Marinechaosu
Alextrusk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don_Silvarro
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:38, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Też chcę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arbassos
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:47, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli w sumie mamy:
1 Mnil
2 Grimnir
3 Turbo Koks z dwoma Hot Dogami z Żabki
4 Arbassos
5 Marinechaosu
6 Alextrusk
7 Don Silvarro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arbassos
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:24, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Do turnieju pozostał około miesiąc, czas podać bardziej szczegółowe zasady (w razie wątpliwości będę je uszczegóławiał)
1.Turniej w systemie szwajcarskim, każdy z uczestników stoczy 3 pojedynki z losowo wybranym przeciwnikiem. Suma uzyskanych punktów decyduje o zwycięstwie.
2.Rozpiski do 300 pkt, każdy z graczy wystawia po 2 różne rozpiski oznaczone jako A. i B. (różnice dowolne, ale obie muszą reprezentować tą sama frakcję. Dopuszczalne są rozpiski z tym samym warlordem)
3.Punktacja:
za zwycięstwo +5pkt (za zwycięstwo uznajemy wypełnienie warunków scenariusza pod koniec 6 rundy, wcześniejsze wybicie przeciwnika do nogi, poddanie walki przez przeciwnika)
za remis +2pkt
za wyeliminowanie wrogiego warlorda +1pkt
za wyeliminowanie 75%+ armii przeciwnika liczone po kill points +1pkt
za zachowanie 75%+ swojej amii +1 pkt
poddanie walki oznacza automatyczne zwycięstwo przeciwnika (czyli 5 pkt ) i 0 pkt dla poddającego. Walka automatycznie kończy się w tym momencie, a do wyniku ostatecznego zarówno wygrany, jak i poddający grę dodaje ew. punkty za zabicie warlorda, zniszczenie 75% sił przeciwnika albo oszczędzeniu 75% swoich sił.
Dodatkowo (liczone tylko 1 x w turnieju):
+1 pkt za posiadanie wydrukowanych rozpisek dla siebie i dla przeciwnika
+1 pkt za pomalowane wszystkie modele (ale nie sam podkład, przynajmniej 3 kolory podstawowe, noooooo....)
+1 pkt za posiadanie własnych kompletnych pomocy do gry (wszystkie potrzebne kości, znaczniki, counterki i co tam jeszcze-->ocenia przeciwnik, jeśli się przyczepi decyduje sędzia)
4.Każda z walk będzie się odbywać zgodnie z oficjalnym turniejowym scenariuszem Godslayera, kolejno Vortex (I walka), Bridges of Death (II walka) i Usurper (III walka) z modyfikacjami:
-Celestial Vortex (I walka) Vortexy poruszają się na początku każdej rundy nie o d6, a o równe 3 cale (stała wartość) w losowo wyznaczonym kierunku. Reszta zasad pozostaje bez zmian
-Bridges of Death (II walka) bez zmian, ale w kwestii uściślenie: punktują jedynie modele które całą podstawką zeszły już z mostu i go nie dotykają całkowicie znajdując się po stronie przeciwnika. Ruch modelu nie może skończyć się na rzece lawy nawet częściowo. Jeśli model jest przesuwany wbrew swojej woli (np Fjellgangr kick) może przelecieć na drugą stronę rzeki tylko jeśli jego podstawka całkowicie przekroczy granicę. Jeśli tak sie nie stanie model dociera jedynie do granicy rzeki i tam pozostaje. Modele mogące przekraczać impassable terrain, czyli Sacred Familiar i Blackwater Banshee mogą to zrobić , ale również tylko pod warunkiem że zakończą ruch, traktowany jako dowolną wielokrotność MOV (w zależności od wydanych AcT) całkowicie poza terenem rzeki.
-Usurper (III walka) okupowany teren to okrąg o średnicy 8 cali, traktowany jako wzgórze o SV 3, postawiony centralnie na środku stołu. Model liczony jest jako okupujący jeśli zajmuje teren wzgórza cała swoją podstawką.
5.Każdy z pojedynków będzie trwał po 2h, początek planujemy o godzinie 10:00. W razie przedłużania sie rozgrywki każde doliczone 5min to 1 ujemny pkt dla każdego z graczy. 15 minut spóźnienia oznacza po 0 pkt dla obu graczy. W razie spornych kwestii obowiązuje decyzja sędziego.
Około 14:00-15:00 planujemy przerwę obiadową.
6.Gramy jedynie oryginalnymi modelami Megalith (możliwe konwersje, ale nie proxy) i oryginalnymi kartami do modeli. Modele powinny być pomalowane (decyzja sędziego, za pomalowane modele +1pkt) ale modele niepomalowane zostaną dopuszczone do gry (bez pkt bonusowego)
7. W sprawach spornych decyduje sędzia, od którego decyzji nie ma odwołania. Przewidziane kary to ujemne pkt, aż do dyskwalifikacji włącznie.
8.Tereny i rozgrywka
Przygotowane będzie 8 schematów rozstawienia terenów. Przed rozgrywką, bezpośrednio po wylosowaniu przeciwnika i zapoznaniu się z jego rozpiskami każdy z graczy banuje jeden z terenów. Teren na którym odbędzie się rozgrywka losowany jest rzutem k6 z pozostałych.
W tym momencie będzie można zdecydować się na grę rozpiską A. lub B. (deklaracja jest niejawna dla przeciwnika)
Następnie wykonywany jest priority roll (klasyczne zasady) Zwycięzca wybiera gracza który będzie rozstawiał się jako pierwszy (gracz rozstawiający się jako pierwszy wybiera swoją stronę deployment zone)
Ustawiają tereny na stole, a następnie sprzątają tereny po zakończeniu sami gracze. Tereny, znaczniki scenariuszowe będą dostępne, a w spornych sprawach jak zwykle decyduje sędzia.
9.Wpisowe wynosi 20 pln (płatne osobiście przed turniejem "do słoja" w Paradox Cafe) w tym zawarte jest 10 pln do wydania w barze. Z wpisowego ufundowane będą nagrody (w ramach kredytu do zrealizowania na Godslayera w Paradoxie)
10. Schematy rozpisek uczestników muszą być zgłoszone wcześniej do organizatora (roszę o podesłanie rozpiski na priv) Kompletna rozpiska powinna zawierać 2 armie (A i B) w podanym poniżej schemacie:
A.(zsumowana ilość punktów)/(ilość modeli)
1.(warlord)+(przedmiot+przedmiot+....)+ew(inne, np czary itp)--->(koszt warlorda)+(koszt przedmiotów)=ilość punktów
2.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
3.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
4.(poj. model/charakter/kreatura/maszyna itp)+ ew(czary,przedmioty itp)--->(koszt modelu)+(ew. koszt przedmiotów/czarów)=ilość punktów
5.(oddział i jego liczebność/core+ilość modeli dodatk.)--->(koszt core oddziału)+(koszt modeli dołączonych do core)=ilość punktów
6.(oddział i jego liczebność/core+ilość modeli dodatk.)--->(koszt core oddziału)+(koszt modeli dołączonych do core)=ilość punktów
Przykładowa rozpiska w powyższym formacie
A.300pkt/11 modeli
1.Pendragon +(Ivory Cutlasses+Healing Herb Extract+Mammoth Leather Kilt)---> 45 +(4+4+13)=66pkt
2.Bard of Aynnsing ---> 24pkt
3.Ovate Grove Druid +(Golden Sickle) +(Shapeshift+Fury of Mabhdus) ---> 18 +(5)+(3+7)=33pkt
4.Blackwater Banshee ---> 26pkt
5.Cromlech Guards (3+1) ---> 69+(1x21)=90pkt
6.Scabhta Hunters (3+0) ---> 61+(0x19)=61pkt
Ze swojej strony bardzo proszę o zaczynanie rozpiski warlordem, potem single models, a na końcu unity (tak jak w powyższym przykładzie) Taka unifikacja bardzo ułatwia potem orientację i naprawdę wystarcza jeden rzut oka na rozpiskę i wszystko jest jasne.
Każdy z uczestników jest zobowiązany do posiadania dwóch wydrukowanych zestawów rozpisek (dla siebie i przeciwnika), własnych kości i pomocy do gry w zależności od tego czego wymaga rozpiska (znaczniki itd) i oczywiście pełnego zestawu figurek (błagam, pomalowane.....) Za wywiązanie się z powyższych dodatkowe pkt (jw)
Z doświadczenia wiemy że na ogół ktoś z graczy się nie wywiązuje-->cóz, wtedy tradycyjnie już zdecyduje sędzia...
Adres imprezy (potem ew. pomyślimy o jakiejś mapce dojazdowej):
Paradox Cafe
ul. Anielewicza 2 (Muranów)
Warszawa
Ostatnio zmieniony przez Arbassos dnia Nie 13:26, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 12 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mnil
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 1:25, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Czy byłaby szansa skrócić bitwy do 1.5h? My gramy na 300 pkt, maź 80 min i to zawsze starcza. A chodzi o fakt, że przyjezdni, np ja jak już mamy wstawać o 5 żeby się wrybobić na 10 rano. To przynajmniej w nocy nie musielibyśmy wracać, więc proszę o rozważenie.
- późniejsze rozpoczęcie i/lub krótsze bitwy
- wcześniejsze zakończenie i/lub krótki bitwy
No chyba, że oferujecie nocleg to chętnie pogram i do rana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arbassos
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:00, 17 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Hmmm, zaproponuj jakąś ramówkę czasową która mogłaby pasować Poznaniowi. Akurat tu na pewno możemy być elastyczni. Nie chcemy się spieszyć niepotrzebnie jednak i w trakcie rozgrywki wprowadzać nerwowej atmosfery. W ciągu tych 2 h przewidzianych na rozgrywkę trzeba będzie również rozlosować przeciwników, rozstawić tereny zgodnie z rozpiską itd Czasu starczy na pewno, jeśli wszyscy gracze skończą wcześniej to po prostu wcześniej zaczynamy kolejny etap...
Noclegu niestety nie zapewnimy najprawdopodobniej, ale popytam jeszcze dzisiaj. Ile osób planuje przyjechać ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mnil
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:37, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
No jakby był nocleg i turniej od 12 to cud miód orzeszki.
Ja będę miał np dla siebie materac, inni też mogliby np karimaty zabrać i wtedy bawimy się do rana
Na pewno 2 na pewno, 3 się zastanawiają i mają dużą chrapkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grimnir
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa/Ząbki
|
Wysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Hej!
Raczej nie ma opcji żeby przekimać w Paradoxie, ale w Wawie jest kilkaset hosteli więc jest w czym wybierać.
Mogę obczaić jakieś miejsce do kimania w okolicy, jeśli są zainteresowani noclegiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mnil
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 1:26, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
No już dojazd to jednak spory koszt, także raczej ciężko o taką opcję.
I mówię tu bardziej o eszcie ekipy niż o mnie, bo mam sporo znajomych w Wawce i gdzieś bym się upchał ewentualnie
Jakie więc realne ramy czasowe turnieju umożliwiacie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arbassos
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:02, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Pozostawimy jednak 2h na poj. rozgrywkę, z możliwością skrócenia jeśli wszystkie walki zakończa się przed czasem- jak wszyscy się wyrobią to będzie szybciej. Zacząć możemy o dowolnej godzinie. Wstępny plan to rozpoczęcie o 10:00, do tego liczymy do 7h turnieju (czyli 3 pojedynki plus godzina przerwy na obiad) czyli kończylibyśmy ok 17, no może trochę wcześniej. Niestety nie damy rady zapewnić noclegu dla 5 osób.
Możemy przesunąć początek turnieju na 9 lub nawet 8, ale wtedy będzie problem z dojazdem na czas jak rozumiem. Możemy przesunąć rozpoczęcie na 11 albo nawet 12:00, ale wtedy będzie chyba problem z powrotem?? Daj znać jak to widzisz, pięć osób z Poznania to sporo i na pewno będziemy próbowali się dostosować ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mnil
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:08, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Do 5ciu, osób, na tą chwilę 2 pewne w tym ja.
W takim razie może start 11?
Adam, wypowiedz się
|
|
Powrót do góry |
|
|
Z(e)US
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 23:29, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Zaczniecie, jak my przyjedziemy!
ZUS przemówil, drzyjcie o swoje emerytury!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mnil
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:09, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jestem za
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grimnir
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa/Ząbki
|
Wysłany: Pon 1:37, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Aż tak gościnni to pewnie nie będziemy
Możemy przesunąć rozpoczęcie turnieju na 11, jeśli wtedy łatwiej będzie Wam dojechać (szczególnie jeśli ściągniecie więcej ludzi)
Zapraszajcie więcej graczy z Poznania!
Stolyca czeka
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Grimnir dnia Pon 1:48, 22 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|