Forum www.godslayer.fora.pl
Godslayer system bitewny, figurkowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysł na rozpiskę [pomoc]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Halodynes
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blaze




Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:39, 25 Sty 2015    Temat postu: Pomysł na rozpiskę [pomoc]

Dzisiaj na turnieju padła dyskusja na temat Cerbera. Mi ten model bardzo się podooba dlatego chciałbym na nim skupić uwagę myśląc nad helodynami. Generalnie żeby żył długo najlepszą opcją byłoby granie pod Temple czyli Oracle.Padła propozycja grania pod Aure Archon Aura tylko nie wiem jak to dokładnie działa (trochę skomplikowane)
Podstawa to Healing Hands, Arrow Protection i Seraphic Shield żeby zwiększyć przeżywalność. Trzeba to jakoś zgrabnie porozmieszczać pomiędzy Oracle i dwie Priestki. Same priestki,oracle potrzebują też Chain Lighting i może Killing Machine (nie wiem może) ? Do tego zestawu przydałby się oddział tylko nie wiem czy Ogrów czy Hoplitów.

Jakby ktoś pomógł złożyć optymalne ustawie na 300 pkt pod taki pomysł ?

Moją propozycję podam za parę godzin jak się ogarnę.
EDIT

Oracle 35p
Silversoul Encheridion 6 p
Amulet of Mist 5p
Healing Hands 3p
Chain Lighting 5p
Arrow Protection 7p
Archon Aura 6p
--------------------------> 67p
Cerberos 35p
Cerberos 35p
--------------------------> 70p
Sanctum Priestess 20p
Killing Machine 3p
Healing Hands 3p
Seraphic Shield 5p
--------------------------> 31p
Sanctum Priestess 20p
Arrow Protection 7p
Chain Lighting 5p
Crumbling Rust 8 p
--------------------------> 40 p
208p
8 Hoplitów lub 4 ogrów przy małych zmianach.

No i teraz nie wiem czy Hoplici czy Ogry.


Ostatnio zmieniony przez Blaze dnia Nie 20:56, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:49, 26 Sty 2015    Temat postu:

A.Howl of the Cerberos/300pkt/13 modeli
1.Oracle + (Sacrificial Xyele) + (Healing Hands+Chain Lightning+Dance of Death+Killing Machine) ---> 35pkt + (2)+(3+5+6+3)=54pkt
2.Priestess + (Healing Hands+Archon Aura+Chain Lightning) ---> 20 +(3+6+5)=34pkt
3.Cerberos--->35pkt
4.Cerberos--->35pkt
5.Sons of War (unit 3)--->72pkt
6.Hoplites (unit 6+0)--->70+(0x11)=70pkt

Coś takiego popełniłem dawno temu, i raz nawet zdołaliśmy przetestować z dobrym skutkiem....
Założenia wstępne: Rozpiska jest oparta na Archon Aura i jak największa ilość modeli należy do Temple, żeby zmaksymalizować efekt Oracle.

Założenia taktyczne: Priestess zagrywa Archon Aura na Oracle, dzięki czemu może ona asygnować do 2 AcT. Pierwsze do buffu są 2 Cerberosy, które dzięki zasięgowi i dużej ilości ataków powinny związać/unieruchomić oddziały przeciwnika, albo stosować taktykę "hit and run" szarpać jego szyki i uciekać (tu może się przydać Dance of Death i ew. Healing Hands jakby coś poszło nie tak) Ze względu na ograniczoną ilość AcT jakie ma Oracle będzie ona mogła dać po 2 AcT w rundzie tylko 2 unitom/modelom. Wykorzystanie potencjału rozpiski zależy własnie od zdecydowania kto dostaje bonus. Rozpiska była testowana przeciwko Nordgaardowi, i tam nieżle sprawdziła się strategia na samym początku ostrzał z Chain Lightning razem z Priestess (nie korzystamy z Archon Aura), w drugiej fazie buffowanie Cerberosów i wjazdy nimi 6 ataków kazdy, w trzeciej fazie buffowanie oddziałów.

W powyższej rozpisce nie ma Arrow Protection, za to dałem Dance of Death, co z powodzeniem można zamienić w zależności od przeciwnika dodatkowo zabierając Oracle sztylet.




Co do rozpiski Blaza:
Wygląda to ok w miarę, ale wydaje mi się że za mało w niej mięsa. Cerbery są fajne , ale samym będzie im trudno niszczyć reg. unity przeciwnika i ugrzęzną w legionistach, hoplitach czy fjellwariorach. Moim zdaniem na 300 pkt warto mieć już 2 unity, chociażby po to żeby mogły być w dwóch różnych miejscach na raz (np przy różnych mostach) Bierzesz w sumie 3 spellcasterów z ogromnymi możliwościami buffa, ale będziesz miał tylko 1 unit do buffowania (+ pieski oczywiście) Trudniej będzie też zasłonić wszystkie 3 kapłanki w razie ostrzału. Co do spelli: Archon Aura powinna mieć Priestess; będzie sustainowała AA na Oracle, dzięki czemu wyrocznia ma aż 6 Act do rozdania (czyli np 2 cerbery dostają po +2AcT i jeszcze zostaje na Oracle 2AcT na jakiś spell albo żeby się przemieścić, albo nawet żeby dać te pozostałe 2AcT unitowi właśnie)
Jeśli w proponowanej przez Ciebie rozpisce pojawią się ogry to cała rozpiska jest ekstremalnie wrażliwa na ostrzał- ogry nawet z Arrow Prot. mają tylko 14 DEF, a strata nawet jednego to 23pkt w plecy. Bez Demarchona też są wrażliwi na bravery tests i łatwo uciekają, szczególnie gdy wcześniej zastrzelono lidera. Gdyby zamiast ogrów wstawić hoplitów działało by to lepiej, ale wtedy z kolei brakuje jakiejś solidnej mocy uderzeniowej i będa problemy z czymś z większa ilością hp albo wysokim ARM


Ktoś ma swoje przemyślenia Very Happy????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blaze




Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:10, 26 Sty 2015    Temat postu:

Teraz widzę że Oracle może sustainować 2 spelle za 1 więc można podmienić np Seraphic shielda z Archon Aurą i będzie si.
Generalnie może nawet lepiej byłoby dać oddział Sons of War + Syntarche ale wtedy to będzie ulitmate offensive i tak jak mówisz strzelanie może zaboleć. Chociaż Gdyby tak skupić się na rashujących Cerberach ze statami 16/7 przy atakach missle i leczeniu w razie w, może nie byłoby tak tragicznie..Sonsi skupili by się na zabiciu największego zagrożenia. Na Unity chain lighting może wystarczyć. Tylko mam zagwostkę jak rozprowadzić pomiędzy Oracle i dwie priestki te wszystkie spelle i jednak może braknąć punktów na syntarchę. W sumie nie wiem czy mi on potrzebny, może coś innego ?


Ostatnio zmieniony przez Blaze dnia Pon 13:25, 26 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arbassos




Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:26, 26 Sty 2015    Temat postu:

Oracle może sustainować 2 spelle, ale za każdy musie zapłacić po 1 AcT. Jesli oba podtrzymasz to Oracle będzie dysponować tylko 4 AcT na rozdanie i ew. spell casting.
Co do unitów można spróbować Twojej propozycji, ale obawiam się że tylko 1 unit, i to do tego elitarny (czyli nieliczny) może nie wystarczyć.
Najlepiej chyba będzie sklecić i wypróbować Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mnil




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 0:48, 29 Sty 2015    Temat postu:

Sonsi z Grace'm i Killing Machine i bah bah kryty - instant death Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blaze




Dołączył: 22 Gru 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:04, 29 Sty 2015    Temat postu:

No taak ale to już inna rozpa pod Demarchona + 2x Sonsi i bah bah wszystko kaput.

Ostatnio zmieniony przez Blaze dnia Czw 11:04, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godslayer.fora.pl Strona Główna -> Halodynes Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin